Polska
Waluty:

Dostawa towaru



Informacje o wysyłce

zamówienia są dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Ponieważ każde zamówienie jest niepowtarzalne, koszty wysyłki będą się różnić w zależności od rozmiaru, wagi i miejsca przeznaczenia wybranych produktów. W przypadku zakupów w ostatniej chwili przesyłki ekspresowe są dostępne w większości miejsc docelowych, a dostawa w dniu takim jest oferowana w wybranych miastach.

W zależności od Twojej lokalizacji oferujemy również opłatę za transport płaski dla zamówień powyżej następujących progów: 100 GBP, 150 USD, 140 EUR, 215 AUD, 200 CAD, 10000 RUB, 18000 JPY, 970 CNY, 180000 KRW, 215 SGD, 150 CHF, 2500 MXN, 1200 HKD i 580 BRL.

Oznacza to, że możesz zakupić wiele sztuk z wielu lokalizacji za jedną opłatę transportową. Wysokość Płaskiej Opłaty za Wysyłkę jest oparta na najniższej cenie opcji wysyłki dostępnej dla przedmiotu w zamówieniu, który podróżuje najdalej, aby do Ciebie dotrzeć.

Wszystkie odpowiednie opcje dostawy dostępne dla Twojego zamówienia i do miejsca docelowego będą wyświetlane przy kasie.

Czas wysyłki:

DHL EXPRESS: Większość Europy i USA: dostawa w ciągu 2-4 dni Reszta świata: dostawa w ciągu 3-7 dni

UPS STANDARD: Dostępne tylko w Europie: dostawa w ciągu 5-7 dni

UPS EXPRESS SAVER: Większość Europy i USA: dostawa w ciągu 2-4 dni Reszta świata: dostawa w ciągu 3-7 dni

Należy pamiętać, że nasze czasy wysyłki powinny być traktowane wyłącznie jako wskazówka i są oparte na czasie od wysłania. Farfetch nie może wziąć odpowiedzialności za opóźnienia w odprawie celnej lub nie zatwierdzono płatności, ale postaramy się zminimalizować potencjalne opóźnienia.





ZWROTY POLITYKI

Zwrócone produkty muszą być zgodne z naszą polityką zwrotów:

Przedmioty muszą być zwrócone niezużytym, nieuszkodzonym i nieużywanym, z dołączonymi znacznikami i oryginalnym opakowaniem.

Obuwie i akcesoria muszą być zwrócone wraz z oryginalnymi pudełkami i workami na kurz, tam gdzie to przewidziano, i umieszczone w opakowaniu ochronnym do wysyłki.

Podczas próby obuwia uważaj, aby nie zaznaczyć podeszew ani nie uszkodzić pudełka na buty.

Jeśli element ma dołączony tag zabezpieczający lub markę Farfetch, musi zostać zwrócony z oryginalną etykietą.

Produkty kosmetyczne i kosmetyczne muszą zostać zwrócone, nieotwarte i nieużywane, z nienaruszonymi zamknięciami opakowań.

Wyroby pończosznicze, bieliźniarskie i stroje kąpielowe należy zwracać wraz z dołączonymi plombami higienicznymi oraz w nieotwartym i nieuszkodzonym opakowaniu produktu, jeśli dotyczy.

Bielizna i stroje kąpielowe można wypróbowywać tylko na własnej bielizny. Nie przyjmujemy żadnych zwrotów, które zostały zużyte lub są zabrudzone.

Zachowaj ostrożność, próbując zakupów i zwróć je w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś. Wszelkie zwroty, które nie spełniają naszych zasad, nie będą akceptowane.



REFUNDACJE

Po otrzymaniu i zaakceptowaniu przez naszego partnera zwrotu, jego zwrot zostanie zrealizowany za pomocą oryginalnej metody płatności, z wyłączeniem kosztów dostawy. Będziemy Cię aktualizować na każdym kroku. Możesz śledzić zwrot paczki za pośrednictwem naszego przewoźnika, korzystając z numeru śledzenia na swojej etykiecie zwrotów, lub możesz sprawdzić status na moim koncie w sekcji "Zamówienia i zwroty".

Jeśli wybierzesz, możemy wydać zwrot pieniędzy jako kredyt Farfetch; Kwota ta będzie bezproblemowo obowiązywać przy kasie przy następnym zakupie u nas. Wadliwe przedmioty

Naszym celem jest, aby każdy przedmiot był w doskonałym stanie i mamy nadzieję, że zawsze będziesz zachwycony swoim zakupem. Jeśli otrzymasz przedmiot w stanie wadliwym lub uszkodzonym, lub jeśli nie pasuje on do opisu na stronie, prosimy o jak najszybszy kontakt z działem obsługi klienta. O ile to możliwe, zapewnimy przesłanie nowego zamiennika lub zwrot za pełny zwrot wadliwego produktu.

Powrót